søndag 20. februar 2011

Hos Tante Mona

Jeg pleier på sommeren å gå opp skogen på vei til skolen, og Mio pleier å bli med til slutten av skogen men ALDRI lenger! Tante Mona bor like oppe ved skogen og hun har en katt som heter Sol  (Sol Angelica) En dag følte mamma meg opp skogen fordi hun skulle til Tante Mona, og Mio ble med opp skogen. Men Mio ble med opp til Tante Mona! Tante Mona var ute sammen med Sol, og når Sol fikk øye på Mio stivnet Sol og Mio og stirret på hverandre. Sol begynte å frese og lage lyder som jeg aldri har hørt en katt lage før! Det var nesten sånn her: Mjaoaoaoaoaoauauauaua  Mjaoaoaoaoa!   Det var KJEMPE rart! Sol begynte å jage Mio! Når jeg kom hjem tok det litt tid før  Mio kom hjem. Når Mio kom hjem var han sliten men uskadd:)  Jeg tror ikke de ble venner! Mio tørr nok ikke møte Sol mer:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar