lørdag 26. februar 2011

Hei, Jeg er Mio

Hei, jeg heter Mio. Jeg er en vanlig huskatt, og jeg blir 2 år i år! Jeg er en guttepus, og er kastrert. Jeg liker kos og oppmerksomhet. Jeg er en snill, søt og gal pusekatt! Ikke for å skryte! Jeg har en snill mamma og pappa! Eierne mine er også snille! De koser med meg dagen lang, men Madeleine koser meg ikke så mye:) Men det er greit, bare jeg får kos så lever jeg i luksus! Jeg pleier noen ganger å sitte i vinduskarmen og studere bilene nøye. De kjører forbi og det er så mange å følge med på! Jeg blir litt trøtt og går og slakker'n på sofaen. Det, ja det kaller jeg luksus. Dette er vel det meste jeg gjør om dagen: Spise, gå ut, sove, spise, gå ut, sove, spise, gå ut, sove, Også legger jeg til litt kosing innimellom:) Jeg holder mest til rundt i skogen bak huset, men går ALDRI ned til veien, og-og det er bra, ikke sant? Ja, jeg tror det er bra:) Første dagen jeg kom til Mathea og familien hennes var det gøy å utforske huset dems, det var mye rart og spennende. Det var ikke så gøy å være nyoperert, jeg var så sliten og trøtt! De stakk en rar sprøyte inn i meg og etter en stund sovnet jeg, jeg husker ikke noe mer etter det! Det var litt om meg:) Hade, Ses en annen gang Mathea har noen nye bilder av meg, eller når jeg har gjort noe søtt eller helt gaaaaaaaalt!!!  HADE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar